Penafian pendapat bahawa tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india sai baba adalah jelmaan dajjal dajjal raja konspirasi dunia

Pada hari ini, ramai pembaca-pembaca sudah kenal dengan khabar berita sai baba yang dikatakan tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la India jelmaan dajjal. Beberapa pembaca dan pengembara tanpa segan silu telah membenarkan kata tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india masing-masing tanpa merujuk dahulu hadith-hadith sahih dan situasi masa kini. Oleh itu, tidak hairanlah bahawa sai baba yang terdapat hanya 30 tratamiento de lesión cerebral hipóxica peratus en india ciri-ciri fizikal dajjal telah dianggap sebagai dajjal.

Sebelum melangkah lebih jauh, kita lihat dahulu siapakah sebenarnya sai baba. Nama sebenar beliau ialah sathyanarayana raju telah dilahirkan pada 23 tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la India noviembre de 1927. Sai baba berasal dari selatan india, sebuah kampung yang bernama puttaparthi yang terletak dalam daerah anantapur.


Semenjak kecil lagi beliau dilihat sebagai budak yang keramat dan tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india amat alim dalam agamanya.

Keajaiban sai baba dikatakan bermula sebelum ibunya mengandungkannya. Menurut cerita, sebelum mengandungkannya ibunya telah bermimpi melihat tuhan hindú yang bernama tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india sathyanarayana. Easwarrama memberitahu suaminya telah dia telah mengandung selepas bermimpi melihat hipóxico tratamiento de lesiones cerebrales en india tuhan. Dia (ibu sai baba) juga mendakwa semasa mimpikan tuhannya, dia telah melihat suatu cahaya biru datang ke arahnya dan tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la india bersatu dengan badannya. Maka disebabkan itu, dia menyimpulkan bahawa itu adalah roh pemberian tuhan hindú ke tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india dalam kandungannya. Selepas kelahirannya juga, orang-orang kampug mendakwa telah melihat beberapa ekor ular tedung (binatang suci orang hindú) berkeliaran di luar rumah sai baba.

Penafian bahawa sai baba bukan dajjal dapat dilihat pada ibu tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la india bapa dan keturunannya sendiri. Ibu bapa sai baba tidak kelihatan seperti dalam gambaran hadith tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india malah bukan pula berketurunan yahudi. Ibu bapa dajjal yang sebenar telah pun mati sejak sebelum tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en india kelahiran nabi musa lagi. Selain itu, sai baba juga kelihatan semakin tua dan tidak bermaya walaupun tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india ia mendakwa mempunyai kuasa seperti tuhan.

Masyarakat hindú mungkin mempercayainya sebagai anak tuhan namun ada seorang tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india ahli silap mata terkenal india iaitu basava premanand mendakwa sai tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india baba menipu dalam ajarannya. Premanand juga memberitahu beliau telah lama mengkaji dan memerhati tindak tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india tanduk sai baba sejak tahun 1968 lagi. Laporan berkenaan dakwaan premanand ini telah dihuraikan panjang lebar dalam tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india majalah “indian today” yang diterbitkan pada disember tahun 2000.

Seperkara yang palideciendo tidak menampakkan ciri-ciri dajjal ialah sai baba tidak berdakwah kepada orang-orang islam di india. Sedangkan itulah matlamat dajjal dalam dakwahnya. Dajjal seluruh hidupnya menjadikan islam sebagai satu objetivo utama untuk tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india dimusnahkan kerana dari kalangan masyarakat islam akan timbul musuh dajjal tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india yang utama iaitu nabi isa dan imam mahdi.

Kesimpulannya, sai baba bukanlah dajjal dan dajjal bukanlah sai baba. Penulis langsung tidak bersetuju dajjal adalah sai baba kerana sai tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india baba tidak menunjukkan kehebatannya dalam menerbitkan matahari dari barat. Sai baba juga hidup lebih dari 70 tahun sedangkan hadith tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en la india mengatakan dajjal hanya hidup dikalangan masyarakat setelah ia keluar sekadar tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la India 40 hari sahaja. Namun begitu, penulis boleh menerima pendapat sekiranya ada yang mengatakan sai baba tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india adlaah bahan ujian dajjal.

Pendapat itu lebih logik dan penulis sendiri agak terdorong dengan tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india pendapat itu. Dajjal masih melakukan kajian-kajian untuk mencari pilihan terbaik tempat, situasi dan imej untuk dia muncul di tengah-tengah masyarakat. Penulis percaya sai baba adalah suatu subjek kajian dajjal untuk tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india melihat sejauh mana penampilan orang india dalam mempengaruhi masyarakat dunia. Maka tidak hairanlah sai baba mempunyai pertubuhan seluruh dunia termasuk tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en la india Rusia Dan Eropah. Hairannya di Malasia tidak ada.

“Aku datang bukan untuk mengganggu atau menghancurkan keyakinan apapun, tetapi untuk menguatkan keyakinan mereka, sehingga seorang kristen menjadi seorang kristen yang lebih baik, seorang muslim menjadi seorang muslim yang lebih baik, seang baran, baang, seang, baang, seang, baang, seang, baran, bai, seangran, seangran, baran, baran, baran, baran, baran, baran, baran, baran, baran, bao, baran, bao, baran, bao, baran, bao, baran, bao, seorang, bao, seorang. en la India buddhis menjadi seorang buddhis yang lebih baik. “

“Aku datang untuk menyalakan pelita cinta dalam hatimu, untuk melihat pelita itu bersinar dari hari ke hari dengan tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la india menambahkan minyak. Aku datang bukan atas nama suatu agama yang eksklusif. Aku tidak datang untuk misi publisitas untuk sebuah sekte atau tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en india kepercayaan, juga aku tidak datang untuk mengumpulkan pengikut untuk sebuah doktrin. Aku tidak punya rencana untuk menarik murid-murid atau pengikut. Aku datang untuk memberitahu anda tentang hal kesatuan iman, prinsip spiritual, jalur cinta, kebajikan cinta, tugas cinta, kewajiban cinta. “

“” Untuk melindungi yang saleh, untuk menghancurkan orang-orang yang lalim dan untuk menegakkan kebenaran pada pijakan yang tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india kokoh, aku menjelma dari zaman ke zaman. Setiap kali asanthi, atau ketidakharmonisan menguasai dunia, tuhan akan menjelma dalam bentuk manusia untuk menetapkan jalan menuju tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india prashanthi, atau kedamaian dan untuk mendidik kembali masyarakat manusia di jalan tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en la india kedamaian Pada saat ini, konflik dan perselisihan telah merampok perdamaian dan persatuan keluarga, sekolah, masyarakat, agama, kota-kota dan negara.

Mukjizat adalah bagian dari kehidupan sathya sai baba, dilaporkan banyak mukjizat yang telah dilakukannya seperti menyelamatkan bhaktanya yang tratamiento de lesiones cerebrales hipóxicas en india terkena musibah, melihat masa depan, menyembuhkan orang sakit dan sebaya. Sejak kecil ia juga memiliki kemampuan menciptakan suatu benda dari tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india lambaian tangannya, seperti liontin, cincin, berlian, tasbih, salib, vibhuti (abu suci), yang biasanya ia hadiahkan kepada bhaktanya.

Banyak fisikawan dan mentalis yang berspekulasi atas kemampuannya tersebut. Namun sathya sai baba berkata: “kemampuanku bukan berasal dari hasil olah tapa tetapi merupakan sifat tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en la india kosmis seorang avatar. Hadiah berupa cincin dan liontin adalah ungkapan kasih swami (baba). Bukan karena swami ingin menarik orang kepadanya dengan hadiah. Bila anda ingin menunjukkan kasih sayang kepada anak anda, atau jika anda ingin membuat orang lain bahagia, anda membuatkanya kemeja sport atau membelikan hadiah, bukankah begitu? Swami juga ingin membawa kebahagiaan dengan cara ini. Terkadang, karunia-karunia ini dibuat untuk alasan tertentu; demi kesehatan bhakta atau aku memberi seseorang sebuah batu permata tratamiento de lesión cerebral hipóxica en india sehingga sinarnya terus menerus mempengaruhinya untuk mengikuti jalan yang benar. Sedangkan vibuthi (abu suci) merupakan simbol dari ketidakterikatan dan pelepasan. Pikiran harus menjadi kehilangan hasratnya dan tak terikat seperti abu, yang mana segala sesuatunya terbakar. Ini adalah semacam pikiran murni yang harus dipersembahkan kepada tuhan.

““ Yesus kristus mengalami banyak kesulitan dan disalibkan karena kecemburuan. Banyak orang di sekitar-nya tidak senang akan kerja yang ia lakukan dan sejumlah tratamiento de la lesión cerebral hipóxica en la india besar pengikut-nya. Salah seorang murid, yudas mengkhianatinya “. Lebih lanjut sathya sai baba berkata; “Hari ini ada ribuan orang yang sama seperti yudas tergoda tratamiento de lesión cerebral hipóxica en la India untuk mengkhianati yesus. Yudas hari ini juga dibeli untuk berbohong. Kecemburuan adalah motif di balik tuduhan yang ditujukan pada-nya “”

RELATED_POSTS